התשובה הנפוצה ביותר שתקבלו לאחר שתבקשו לדעת מהי העלות של פרסום ממומן היא: "זה תלוי". שכן, יש כל מיני גורמים שקובעים את הצעת המחיר הסופית שמוגשת ללקוחות השונים. מדריך זה עולה לרשת, כדי לתת מענה ממוקד למי שרוצים לקבל תשובה עניינית אחת ולתמיד. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות מהן הצעות המחיר שניתנו ללקוחות אמיתיים, לאחר שהם ענו על הפרמטרים הבסיסיים.
העלות של קידום ממומן באינסטגרם
האפשרות הראשונה שבחרנו להציג בפניכם תאפשר לקדם את העסק באמצעות מודעות מסוגים שונים. מי מכם שיפנו לג'וניורים, צפויים לשלם על פרויקט זה בין 2,000 ל – 3,500 ₪ לחודש. המומחים יגבו סכום מעט יותר יקר שנע בין 3,000 ל – 5,500 ₪. נדגיש שהמחיר נקבע בהתאם למורכבות הקידום.
עלות פרסום משולב – אינסטגרם וטיקטוק
לא צריך להיות מומחים בתחום הפרסום, בשביל לדעת שכדאי לבצע הליך של פרסום ממומן בכמה רשתות חברתיות במקביל. אם אתם בוחרים לבצע את ההליך הזה, כאשר הפרסום באינסטגרם תהיה האפשרות הראשונה, תצטרכו לשלם את הסכום שהוצג בפסקה שלעיל.
בנוסף לכך, תידרשו לשלם בין 1,000 ל – 5,000 ₪ לחודש, כדי לקבל פרסום ממומן מקצועי שיופיע בין הסרטונים הקצרים שמופיעים בטיקטוק. נמליץ שלא להתפשר על קידום אצל ג'וניורים בקשר זה ולפנות אך ורק להליך פרסום ממומן בטיקטוק אינסייט מרקטינג שנחשבת לחברה מוכרת ומומלצת בתחום.
כמה תשלמו על קמפיין חד פעמי?
חברות פרסום עשויות להציע לכם הקמה של קמפיין פרסום ממומן (חד פעמי) ברשתות החברתיות. אם תבחרו באפשרות זו, תצטרכו לשלם בין 1,000 ל – 2,500 ₪. נציין שהמחירים הללו נכונים לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. חשוב לציין שזו אפשרות שמתאימה למי שרוצים להריץ מבצע מיוחד, אך היא אינה מספיקה. שכן, צריך לבצע פרסום ממומן באופן עקבי, כדי שתוכלו לראות את התוצאות.
אל תתמקדו בעלות – בחרו באיכות
מדריך זה מתמקד בעלויות של פרסומים ממומנים ברשתות החברתיות השונות. מי מכם שקראו אותו בעיון רב, יודעים שמדובר בסכומים שמשתנים מחברת פרסום אחת לאחרת. אנו מבקשים להדגיש שהעלויות נקבעות לא פעם בהתאם לניסיון של בעל המקצוע.
לכן, נמליץ לכם שלא להתמקד בעלות, מכיוון שאתם עשויים לבחור באיכות נמוכה. תערכו חיפוש מעמיק שיאפשר לכם להגיע לחברת פרסום מומלצת ותבדקו שהצעת המחיר שלה תואמת לטווח המחירים שהוצגו כאן. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם פונים לחברה שתעניק לכם שירות מקצועי וגם תציע לכם מחיר הוגן.
השורה התחתונה
עד כאן העלויות העדכניות של פרסום ממומן ברשתות החברתיות. בשלב זה אתם מכירים במחירים הממוצעים וברור לכם שתצטרכו לבחור בסופו של דבר בשירות איכותי, מבלי לשים דגש רב על המחיר הסופי. שכן, הליך פרסום מיטבי יביא להכנסה גבוהה, כך שהתשלום המינורי על הפרסום צפוי להתקזז.